Om YourTicket

Yourticket har siden 2011 solgt billetter for arrangører. Siden vores spæde start har vi udviklet systemet, så vi kan skræddersy vores billetsystem, til netop dit behov som arrangør.

I vores udvikling af systemet, har vi taget højde for ønsker fra arrangører, så oprettelse af arrangementer og bestilling af billetter, er en nem og let proces for alle. Det tager kun 5 min, fra du starter med at oprette dig som arrangører, til du har dit arrangement klar til salg.

Hos os kan du sælge billetter til lige det du ønsker, det kan f.eks. være til den lille festival, den store koncert, dit daglige arrangement, cirkusforestillinger, sportsbegivenheder, teaterforestillinger og alt andet der kan bruges en billet til.

 

Her kan du se nogle af de ting vi kan tilbyde:

  • Lave Gebyr & Sal-Plan
  • Ubegrænsede Billettyper
  • Vi Sørger For Kundeservice
  • Mobilvenlig
  • Statistik & Google Analytics
  • Ingen Udgifter & Krav
  • Medlemskartotek
  • Unik QR Kode & Scanner
  • Vi Udvikler Sammen Med Dig
  • Add-On & Rabatkoder
  • Kopier & Under Arrangementer
  • Institutionsbillet

Vi vil rigtigt gerne være din foretrukne billet leverandør, og derfor er det vigtigt for os, at vores gebyr er lave. Derfor har vi lavet en gebyrstruktur, der er meget gennemskuelig og konkurrencedygtig. Så dine gæster slipper for at betale høje gebyr priser.

Hos os er det muligt, at få lavet en sal-plan med nummererede pladser, på denne måde kan du sikre, at der plads nok til dine gæster og at de selv får mulighed for at vælge de bedst mulige pladser, der dækker deres behov.

Vi sætter sal-planen op for dig, efter din skabelon, også er den klar til brug. Efter vi har din sal-plan op første gang, er den gemt i systemet og kan efterfølgende genanvendes til et andet arrangement.

Første gang sal-planen skal sættes op, skal vi bruge mellem 1-2 hverdage, før den er klar til brug.

Vi ved at nogle arrangementer har brug for flere forskellige billettyper, derfor har vi sørget for at du kan oprette dine arrangementer, uden at du skal begrænse dig til få billettyper. Hos Yourticket, er det muligt at oprette alle de billettyper du har behov for.

Det er også muligt, at differentiere databasen for billettyper. På denne måde, kan du sætte sælge X antal billetter til salg til hver billettype eller hver billetgruppe, eks. til VIP-billetter, mad-billetter etc.

Arrangører har tit og ofte for travlt med kundeservicedelen, i forbindelse med køb af billetter, derfor har vi gjort det nemt for Jer. Vi sørger for alt kundeservice, der opstår i forbindelse med billet køb til dit arrangement, hvis du bruger Yourticket, som din billet udbyder.

Dette er en udgifts fri service både for arrangør, men også for billet køber. Hos os koster det f.eks. ikke penge at få genudsendt sine billetter eller at købe billetter via telefonisk support.

Vores hjemmeside er fuldt optimeret til mobile enheder, både til IOS og Android. På denne måde kan dine gæster købe billetter til dit arrangement, via deres smartphone eller tablet.

Så hvis store dele af din markedsføring foregår via sociale medier, så er dette en optimal løsning, da flere og flere besøger deres sociale medier, via smartphones og tablets. 

Det betyder, at dine gæster kan medbringe deres billetter, på deres smartphone og her kan deres billetter scannes på.

Når dit billetsalg er i gang, er det vigtigt for dig at vide, hvordan salget for dine arrangementer ser ud. Derfor har du som arrangører, altid mulighed for at logge på og følge med i dine salgstal.

Ved ændringer i arrangementet, f.eks. dato, tid eller sted, kan du nemt og hurtigt ændre det i systemet og sende nye billetter til billetkøbere, med en besked om hvad der er ændret. Der bliver sendt nye billetter og de gamle billetter, bliver automatisk annulleret i systemet og kan derfor ikke bruges.

Google Analytics: Vi kan sørge for at give dig adgang til Google Analytics, på denne måde kan du se hvordan dine gæster, finder vej til deres billetter.

Vi tilbyder vores billetsystem til arrangører, hvor alle vores services og features er helt gratis for dig som arrangører. Du har nok udgifter i forvejen, så hvorfor skal du have flere udgifter forbundet med dit arrangement. Derfor er Yourticket helt gratis at bruge som arrangører.

Vi stiller heller ikke nogle krav, for hvor mange billetter der skal sælges, hvor mange arrangementer du skal afholde hvert år, vi har ingen bindingsperiode eller at du kun skal bruge os, som samarbejdes partner for billetsalget. Du gør helt som du har behov for. Vi håber selvfølgelig, at vi på sigt, bliver din foretrukne samarbejdets partner indenfor billetløsninger.

Du kan nemt og hurtigt få et overblik over dine medlemmer, hvis du vælger at bruge vores medlems system. Her kan du sælge medlemskaber online, alle medlemmer får et unikt medlems nr, du kan sende mails til medlemmer med relevante nyheder (hvis de har givet accept) og meget andet.

Et medlem kan indtaste deres medlems nr. og få en evt. rabat hvis dette er en mulighed. Hvert medlems nr. kan kun bruges 1 gang pr. arrangement. Der kan indtastes flere medlems nr. under køb af billetter, så dine gæster kan købe billetter med medlemsfordele, til resten af huset, vennen eller naboen.

Alle billetter der bliver solgt via vores billetsystem, har en unik QR kode. Denne QR kode, anbefaler vi at du scanner, når dine gæster kommer med billetten. Vi har selvfølgelig lavet en APP, som kan hentes til både IOS og Android enheder, og appen kan bruges på flere enheder samtidigt. I vores APP kan du se hvor mange billetter der er solgt og hvor mange gæster der har fået scannet deres billetter.

Alle QR koder kan kun scannes 1 gang, så hvis en gæst kommer med den samme QR kode og bliver scannet, bliver de afvist ved døren.

Billetter kan scannes direkte på smartphones, tablets eller papir form.

Appen hedder: YourTicket Scanner

Vi vil rigtig gerne være din foretrukne billet leverandør og derfor er det naturligvis, i samarbejde med dig, at vi udvikler vores billetsystem. Vi ved, at som arrangører, kan der opstå nye behov og disse behov vil vi meget gerne dække, som din billet leverandør. Så når der er behov for noget nyt, så lad os få en snak, så udvikler vi det for dig. Denne service er selvfølgelig uden beregning.

Med vores Add-On feature har du mulighed for, at lave mersalg. Det kan være at du vil sælge øl, vand, accessoires, plakater eller noget helt andet, dette kan du gøre allerede nu, mens dine gæster bestiller deres billetter til arrangementet. Der kan evt. tilbydes en hvis rabat ved online køb, fremfor køb til arrangementet.

Der er ikke gebyr på Add-On produkter.

Du kan bruge rabatkoder, til at give gæster/samarbejdes partnere, muligheden for at købe billetter til en favorabel pris. Det er muligt at lave flere rabatkoder, til den enkelte billettype til hvert arrangement.

Det er muligt at kopiere et arrangement. Så hvis du skal oprette et event flere gange, men skal bruge de samme informationer, eks. en turne, men hvor det kun er dato, tid og sted der skal ændres, kan du bruge kopier funktionen og dermed oprette dine arrangementer meget hurtigere. Alle andre informationer kan selvfølgelig også ændres mens du opretter.

Hvis du f.eks. har et arrangement der skal gentages det samme sted, eks. en teaterforestilling, så er det muligt at lave ”Under-Arrangement”.  Så hvis du har en forestilling der hedder ”De 3 musketerer”, kan du oprette et arrangement, efterfølgende kan du tilknytte under arrangementer, blot ved et enkelt klik, her skal du ændre dato, så det passer med den næste forestilling. Så vil der være 1 hoved arrangement, men hvor det er muligt at vælge billetter, til alle datoer forestillingen kører.

Vi har sammen med forskellige Teatre, udviklet en ny arrangementstype, som skal dække dit behov til gratis forestillinger, der er tænkt til institutioner. Det er udviklet, så det administrative arbejde, både ved oprettelse og overblik over arrangement, bliver markant nemmere for dig.

Hvis du vil høre nærmere til vores billetsystem, er du mere end velkommen til at kontakte os.

Klik her for at kontakte os

 

Hvad siger vores arrangører om YourTicket.dk 

5/9-18, Spillestedet Radar, Jesper: ”På Radar har vi været glade for skiftet til Yourticket. Her har vi fået et billetsystem, som passer til vores størrelse og behov som spillested, samtidig med, at vi har haft mulighed for tilvalg/fravalg af funktioner, så vi ikke har været fanget i ”one-size-fits-all”-modellen, som vi har mødt hos nogle af vores tidligere billetudbydere. Systemet er overskueligt, fleksibelt og nemt at bruge. Derudover har vi kun oplevet positive ting angående den personlige servicen, hvor vi altid har fået hurtige og brugbare svar, og hvor eventuelle mangler hurtigt er blevet imødekommet. Det er også positivt for både os og vores kunder, at vi kan holde gebyrerne nede på et minimum. Vi kan kun give vores bedste anbefalinger til Yourticket.”

8/8-18, Godsbanen Aarhus, Dorte: "På Godsbanen og Åbne Scene havde vi brug for at billetsystem, der var nemt, billigt og velfungerende.Vi har nu brugt YourTicket i ca seks måneder og har ikke oplevet problemer.Hüseyin og hans kolleger har været venlige og hjælpsomme og hurtige i hele opstartsfasen og opbygningen af systemet, der er tilpasset netop vores behov."

19/9-18, Ebeltoft Outdoor, Thomas: "Ebeltoft Outdoor har benyttet YourTicket som vores primære billetsystem i de sidste to år. Vi er meget tilfredse med vores erfaringer og oplever hver gang en god dialog i forhold til vores løsning. Vores kunder oplever en nem proces på vej til købet, og systemet er meget intuitivt. YourTicket udvikler og tilpasser løbende systemet til vores ønsker og behov og skaber dermed en voksende værdi ved brugen af Yourticket, som en tidssvarende, datadrevet event- og kundestyring. Vores fokus er salg og kundedata ift. vores event og hos YourTicket oplever vi at systemet er godt på vej til at integrere begge områder der hjælper os til videre vækst."

Copyright © 2011 - 2018 YourTicket.dk. All rights reserved.